Saturday, October 17, 2009

Jangan Biarkan kos perubatan yang tinggi menghampakan anda


Kehidupan anda amat berharga, terutamanya kepada yang tersayang. Ia suatu kenyataan yang menyedihkan, namun kehidupan boleh berubah boleh berubah selamanya disebabkan kemalangan ngeri, serangan sakit jantung atau penyakit merbahaya. Kesannya amat meruntun jiwa, terutamanya kepada keluarga anda! Jadi, elakkan diri anda dari terperangkap dalam kejadian mengejut yang tidak diingini ini.

Lindungi diri anda dari kos rawatan perubatan yang tinggi dengan Medicalife 207.

Medicalife 207 membantu anda mengatasi biaya perubatan yang tinggi dan menyediakan perlindungan komprehensif untuk kos perubatan, pembedahan serta hospital, yuran ambulans dan caj perubatan berkaitan lain. Semua pemegang polisi Medicalife 207 akan didaftarkan sebagai ahli MediExpress, suatu Managed Care Organisation. Dengan serendah RM335 setahun anda layak untuk mempunyai perlindungan sebanyak RM150,000. Mengapa kita mesti menggunakan duit simpanan kita yang kita simpan berdikit-dikit hanya untuk kos rawatan kita yang kita tahu semakin hari semakin tinggi. Sedangkan kita ada alternatif lain untuk menyara kos rawatan kita. Jika anda diberi pilihan samada hospital swasta atau kerajaan, yang manakah menjadi pilihan anda?

Kad Perubatan Medicalife 207
Sebagai pemegang polisi, anda haya perlu mengemukakan kad ini di mana-mana hospital yang turut serta untuk kemudahan urusan kemasukan hospital.

Penerimaan Meluas Kad Perubatan Medicalife 207
Kad perubatan Medicalife 207 diterima oleh hospital-hospital yang turut serta di selurh Negara. Hospital-hospital ini telah dipelawa untuk turut serta sebagai “Hospital Pilihan Ahli” dan menawarkan keismewaan dan faedah tertentu kepada pemegang polisi ketika kemasukan hospital. Perhatikan lambang MediExpress di hospital-hospital yang turut serta.

Pusat Panggiilan 24 Jam Medicalife 207

Keahlian menawarkan anda bantuan 24 jam untuk rujukan perubatan, pengawasan dan lain-lain maklumat perjalanan dalam dan luar negara. Anda hanya perlu menelefon bebas tol : 1-800-88-1320.

Tuntutan Mudah Medicalife 207
Anda tidak perlu risau tentang menyedia dan mengemukakan tuntutan kerana semua biaya di bawah Medicalife 207 akan dibayar secara terus kepada hospital-hospital yang turut serta. Tiada lagi bil yang melambung tinggi. Medicalife 207 menyediakan kemudahan kepada semua pemegang polisi, ketika ia amat diperlukan.


Untuk maklumat lebih lanjut anda boleh hubungi saya
Rushdi : 019-6677621 (rushdy694@gmail.com)

No comments:

Post a Comment